Praktisk info:

Turneringsansvarlig:

Erik Hammer.
Tlf: 414 09 500
E-post: sukkevannfrisbeeklubb@gmail.com

 

Hovedsekreteriat:
Sukkevann

Antall spillere:

Det er 144 ledige plasser

Påmelding:

Det er påmelding i 2 faser. Se registrering for mer info. 
Det er satt begrensning på antall spillere i første fase. Se Tidskjema og Puljeoppsett for mer info. 

Påmeldingsavgift:

Juniorer: NOK 250,-
Øvrige klasser: NOK 500,-
Påmeldingsavgiften inkluderer spillerpakke.

Avmelding fra turnering før 25.03 2016: 100 % refusjon.
Avmelding fra turnering etter 25.03 2016: 0 % refusjon.
Ved fremvisning av legeattest refunderes 100%

VIKTIG: Frem til venteliste er tom tilbyr vi 90% refusjon. 

For alle refusjoner trekkes NOK 50,- i adm. avg.

Mat:

Lunsj + 1 drikke, NOK 100,- for begge dager.

Maten serveres på Sukkevann mellom rundene lørdag og etter første runde søndag.

Lørdag:. Gilde kvalitetsburger + grillpølse og tilbehør. Drikke. 

Søndag: Byens beste Fiskesuppe fra Pieder Ro, med rundstykker og tilbehør. Drikke.

Kiosk:

Det vil bli kiosksalg på begge baner.
 

Lisens:

Alle norske spillere som deltar i turneringer der Disksport Norge står som offisiell arrangør, må ha løst lisens hos DSN. Kristiansand Open er en lisensbelagt turnering der alle deltakere må ha løst lisens før start.

Link til NAIF sin lisensside er her: http://amerikanskeidretter.no/forbund/#lisens-og-forsikring

 

Overnatting:

Vi kan tilby overnatting i klubbhuset til Randesund IL på Sukkevann som ligger mellom hull 18 og hull 1. 

Her er det plass til 42 personer. Spillere må selv ta med liggeunderlag og sengetøy.

Klubbhuset er utstyrt med kjøkken slik at en kan lage mat. 

Alle som overnatter har tilgang til garderober/dusjer.

Det koster 300 kr. pr person og klubbhuset vil være tilgjengelig for innsjekking fra torsdag kveld. 

Betaling gjøres til kontonummer: 2801.40.36468 og merkes med navn.

 

Registrering og spillermøte: 

Registrering og spillermøte avholdes fredag 22. april kl 1900 i hallen ved hull 1 på Sukkevann. Det vil bli godt merket. Her vil man gi de siste input om banene og vi dele ut spillerpakkene. Vi oppfordrer alle spillerne til å komme, da det er på dette møtet man får opplysninger om spesielle forhold på banene. Om man ikke deltar er man selv ansvarlig for å sette seg inn i banereglene, og vi vil svært gjerne ha en mail, slik at vi får registrert spilleren. 

 

YTTERLIGERE INFO KOMMER